Sunday 11 December 2011

Suratan Buatmu


Sahabat!
Hubungan kita begitu erat
Berpisah darimu sungguh ku tak kuat
Walaupun ia sudah tercatat

Engkau pergi meninggalksn dunia
Membuatkan jiwaku meronta-ronta
Hatiku dilambung gelora
Ku ingin menjejakimu walau terpaksa kehilangan nyawa

Ingin sekali aku menyerumu
Biar teringat saat bersama
Biar kenangan terpahat di dada
Biar kenangan terpahat di jiwa

Hidupku kosong tanpa hadirmu
Hidupku kosong tanpa bimbinganmu
Hanya denganmu aku berusaha
Menempuh hari suka dan duka

Ya Tuhan!
Bawalah aku ke jalan-Mu
Bimbinglah aku sepanjang hayatku
Lindungilah aku dan selamatkanlah aku
Dari ujian yang datang menjurus 

No comments:

Post a Comment

After Years

"I miss you" But I keep the words buried down deep in my heart Thinking and hoping I'll forget about you And these days, no...