Sunday 11 December 2011

Bukan Jodoh Kita

Tiada ungkapan mampuku kata
Tiada lafaz mampuku bicara
Tiada bisikan mampuku suara
Tiada rayuan mampuku luah

Kau meninggalkan aku dalam sekelip mata
Tanpaku tahu mana silapnya
Kau tinggalkanku tanpa nota
Namun mampuku fahami secara batinnya

Begitu sakit untukku kata
Begitu pedih untukku suara
Zahirnya aku membencimu
Batinnya aku sangat menyayangimu

Begitu sakit untukku kata
Begitu pedih untukku suara
Begitu zalim perbuatanmu padaku
Begitu jahil tingkahmu padaku

Tika aku menyayangimu
Kau tak mempedulikan aku
Tika aku memerlukanmu
Kau tiada di sisiku

Aku melepaskan kau pergi
Walau hati tak sudi
Aku melepaskan kau pergi
Andai itu suratan azali

No comments:

Post a Comment

After Years

"I miss you" But I keep the words buried down deep in my heart Thinking and hoping I'll forget about you And these days, no...