Sunday 11 December 2011

Dengarlah Kata Hati

Kehadirannya membuatkanku terpana
Kehadirannya membuatkanku terseksa
Kehadirannya membuatkanku terasa
Bagai dunia aku dan dia yang punya

Namun, aku tetap bingung
Jika aku dia yang punya
Bisakah peristiwa hitam itu
Terjadi kepadanya

Dan kau hadir dalam sekelip mata
Kehadiranmu terasa beribu kali ganda
Lalu perasaan cinta mula bergelora
Dan seketika aku terlupa

Aku terlupa ku tak bisa menjadi milikmu
Lalu ku minta lepaskanlah aku
Biarkanlah aku meneruskan kehidupan
Biarkanku hidup berseorangan

Namun Tuhan Maha Berkuasa
Maka aku dank au bersatu jua
Dalam setahun lahirlah cahaya mata
Dan kini kita hidup bahagia

Aku berharap kau bisa menerimaku
Biarpun darahku darahnya jua
Tetapi dia tetap menusia

Aku bermohon berikanku waktu
Untuk menghilangkan sumpahan itu
Namun kau tetap meninggalkanku
Aku redha dengan pemergianmu

No comments:

Post a Comment

After Years

"I miss you" But I keep the words buried down deep in my heart Thinking and hoping I'll forget about you And these days, no...