Sunday 11 December 2011

Mengalirnya Cinta Berdarah

Aku menghadapi kesakitan
Ku menghadapi kedukaan
Ternyata parahnya kesakitan
Atas semua yang telah kau lakukan

Lalu aku dibuang jauh
Dari hati juga pandangan
Fikiranku telah kau serongkan
Hatiku telah kau patahkan

Di sin ku semadikan cinta
Cinta yang telah membuatku sengsara
Di sini kusemadikan cinta
Cinta yang membuatku terluka

Namun kini kau kembali jua
Setelah berapa tahun lamanya
Merungkai kenangan lama
Kata-katamu membuatku terkesima

Aku masih punya harga diri
Aku masih punya maruah diri
Aku masih punya mahkota hati
Aku tak rela cintaku didustai lagi

Pergilah kau pujanggaku
Ku tak ingin kau merayu
Tmatlah sudah cinta berdarah
Yang hanya mengundang air mata

No comments:

Post a Comment

After Years

"I miss you" But I keep the words buried down deep in my heart Thinking and hoping I'll forget about you And these days, no...