Sunday 11 December 2011

Betapa Sakitnya

Untukku lepaskan cinta sungguh ku tak mampu
Untukku lepaskanmu sungguh ku tak berdaya
Untukku lupakanmu sugguh ku tak mahu
Untukku berpisah darimu sungguh ku derita

Namun, mungkinku harus berundur
Kerna bagiku dia di tempat selayaknya
Bersamamu untuk selamanya
Sedangkan aku?

Aku hanya bisa memendam rasa
Aku hanya layak menyembunyikan rasa
Aku hanya layak pergi darimu
Aku hanya menjauhimu

Biarpun ku tak sanggup
Namun, mungkin kau bukan untukku
Biarpun aku tak sanggup
Namun, ini untuk kebaikanmu

Aku rela menjauh
Asal kau bahagia
Aku rela menjauh
Asal kau gembira

Diriku bukan untukmu
Jangan kau jejakiku
Diriku bukan untukmu
Justeru, identitiku tak perlu kau tahu

Selamat tinggal, cinta
Selamat datang, derita
Perasaan ini harusku simpan
Namun, wajahmu takkan ku lupakan

No comments:

Post a Comment

After Years

"I miss you" But I keep the words buried down deep in my heart Thinking and hoping I'll forget about you And these days, no...