Sunday 11 December 2011

Jawapanmu

Tika aku di sisimu
Pernahkah kau terfikir aku mencintaimu
Tika aku di sampingmu
Pernahkah kau terfikir aku menyayangimu

Penantianku terhadap jawapanmu
Masih lagi bersisa
Namun sampai bila
Kerna masaku makin tiba

Enam tahun janjiku
Tentang dirimu
Menanti keputusanmu
Untuk bersamaku

Namun, 
Andai kata aku tiada masa
Maafkan aku
Kerna tak dapat menepati janjiku

Tuhan menakdirkannya
Tentang perasaanku
Tentang penantianku
Dan tentang pemergianku

Jangan kau ratapi pemergianku
Jangan kau sesali sikapmu
Kerna masihkah tidak cukup waktu yang ku beri
Masaku semakin tiba
Namun penantianku masih bersisa

Fikirlah
Buatlah keputusan
Kerna aku akan tinggalkan dunia
Apabila tiba masanya

No comments:

Post a Comment

After Years

"I miss you" But I keep the words buried down deep in my heart Thinking and hoping I'll forget about you And these days, no...